Gratis demo: Meer veiligheid, klantgerichtheid en diversiteit in de horeca

Nu corona min of meer achter de rug is, komen de reservaties van zakenlui, toeristen en andere klanten weer normaal binnen en leeft de horeca weer op. Door de bijzondere omstandigheden zijn heel veel van de medewerkers nieuw en is er veel nood aan ondersteuning om elk bezoek vlot en veilig te laten verlopen. De horeca heeft met een enorm pakket aan uitdagingen te maken waar Crime Control doorheen de jaren oplossingen heeft voor trachten aan te brengen.
Agressie goed kunnen beheersen is een topprioriteit geworden voor horecamedewerkers. Een grote klantgerichtheid behouden, ook in vervelende situaties, is steeds opnieuw een belangrijke challenge. Diefstallen en overvallen voorkomen vragen een voldoende graad van awareness van het personeel. Kunnen omgaan met een diversiteit van culturen en assertiviteit zijn noodzakelijke competenties. Grensoverschrijdend gedrag tegenover de housekeeping of de barman/vrouw vormt een uitdaging voor elk manager.
Om met de opleidingen die we rond al deze thema’s hebben uitgewerkt kennis te maken, nodigen we in samenwerking met Horeca Forma het management, de HR-diensten en de preventieadviseurs van de horeca uit op een gratis en vrijblijvende demo. Het is de bedoeling om onze aanpak te tonen bij de opleidingen voor de verschillende types van horecapersoneel. We demonstreren eveneens waarom wij denken dat het werken met een professionele acteur daarbij een grote meerwaarde kan betekenen.
Wat mag u concreet verwachten:
- De aanpak van Crime Control: pedagogische principes
- De veiligheidsissues in de horeca
- Verbale agressie beheersen en klantgerichtheid behouden
- Awareness verhogen in de horeca
- Omgaan met een diversiteit aan culturen
- Grensoverschrijdend gedrag voorkomen
- Simulaties met één van onze professionele acteurs
Niet onbelangrijk om weten: sommige van onze opleidingen worden reeds terugbetaald door Horeca Forma! Zij zullen tijdens de demo ook kort hun diensten toelichten.
Gratis